Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Για παντρεμένους

Μια φορά ένας παππούς είχε πάει στο σπίτι ενός συνομήλικου φίλου του να φάει.
Πάει η γυναίκα του παππού και ρωτάει:
- Να σας φέρω το φαγητό;
- Ναι, καρδιά μου, λέει ο άντρας της.
Παραξενεύεται ο φίλος, τους σερβίρει η γιαγιά και πάλι αυτός...
- Ευχαριστώ πολύ, αγάπη μου.
Τότε πάει να φέρει η γριά το νερό και του λέει ο φίλος του:
- Ρε, λες την γυναίκα σου ακόμα έτσι;
- Ασε ρε, είμαστε παντρεμένοι 53 χρόνια, και εδώ και 20 χρόνια έχω ξεχάσει το όνομά της...


Οι γυναίκες δε ζητούν πολλά για να είναι ευτυχισμένες...

> > Ο Γιώργος ξυπνάει στο κρεβάτι τουμε ένα τρομερό hungover. Το κεφάλι
> του πάει να σπάσει. Με το ζόρι ανοίγειτα μάτια του και το πρώτο που
> βλέπει είναι 2 ασπιρίνες και ένα ποτήρινερό στο κομοδίνο του.
> Ανακάθεται και βλέπει τα ρούχα τουκαθαρά και διπλωμένα στην καρέκλα
> μπροστά του. Κοιτάζει το δωμάτιοκαι συνειδητοποιεί ότι όλα είναι
> πεντακάθαρα και τακτοποιημένα. Βγαίνονταςαπό το δωμάτιο βλέπει ότι
> όλο το σπίτι είναι στην εντέλεια. Στηνκουζίνα βλέπει ένα σημείωμα.
> «Μωρό μου, θα βρεις το πρωινό σου στον φούρνο. Πήγα να ψωνίσω για να
> σου μαγειρέψω λαγό το μεσημέρι που ξέρωότι λατρεύεις. Σαγαπώ.».
> Πράγματι το πρωινό ήταν στο ν φούρνοζεστό και λαχταριστό. Πάει να
> καθίσει και κάθεται πάνω σε έναν «Πρωταθλητή».Τον κοιτάει και προς
> έκπληξη του είναι σημερινός. Εκείνητην στιγμή μπαίνει και ο γιος του
> στην κουζίνα.
> - Καλημέρα γιε μου, μπορείς να μου πειςτι έγινε χθες;
> - Κοίταξε γύρισες σπίτι στις 5 το πρωί,μεθυσμένος και με λερωμένα
> ρούχα γιατί κάπου είχες πέσει στονδρόμο, έπεσες και από τις σκάλες
> καθώς ανέβαινες και από τα νεύρασου έσπασες το καλό σερβίτσιο και
> κάτι έπιπλα.
> - Και τότε γιατί η μητέρα σου μου έκανεπρωινό, μου αγόρασε Πρωταθλητή
> και έχει όλο το σπίτι στην εντέλεια;
> - Α, αυτό λες; Η μαμά σε έσυρε στο κρεβάτικαι όταν πήγε να σου βγάλει
> το παντελόνι άρχισες να φωνάζεις: «Ασε με ήσυχο κυρά μου, είμαι
> παντρεμένος!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: