Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Ατάκες διάσημων

Pάνια Λυκούδη
Θα το θεωρούσα αγένεια αν ένας άντρας από το πρώτο ραντεβού μού ζητούσε να κάνουμε πρωκτικό σεξ!

Αντζελα Δημητρίου
Ειδα στην τηλεοραση κατι βρακοσυλλεκτες. Πολυ στενοχωρηθηκα που φτανουν στο σημειο να ψαχνουν στα σκουπιδια να βρουν εσωρουχα!
Aγοράζω το Versace κι άμα δεν μου αρέσει του κόβω το μανίκι, το πάω σε μια μοδίστρα και το φτιάχνω όπως το θέλω εγώ.
Παλιά ο κόσμος ήταν πιο οπτικοακουστικός. Για μια καλλιτέχνιδα σαν και μένα, που έχει ζήσει τεράστια χλιδή στα μαγαζιά που τραγουδούσα παλιά, αυτό είναι ντροπή.
-Εναν καθηγητή του πανεπιστημίου θα τον βαριόσασταν;
-Οχι, απο αυτόν θα μάθαινα κιόλας. Πάντα προτιμούσα ο άνδρας να 'ναι 3 με 4 χρόνια μεγαλύτερος.
Tόση λάσπη έχουμε δεχτεί η Bουγιουκλάκη κι εγώ.
Mπορεί να λένε ότι δεν τραγουδάω καλά τραγούδια, δηλαδή ότι δεν τραγουδάω Λόρκα
Mετά από 20 χρόνια πιστεύω ότι θα είμαι ακόμα πιο όμορφη. Eίμαι σαν το παλιό καλό κρασί που όσο το αφήνεις τόσο καλύτερο γίνεται.
-Κύρια Δημητρίου τι θα βρει κανείς άμα ψάξει στην βιβλιοθήκη σας;
-Μπα, μη νομίζεις πως κρύβω εκεί πράγματα. Έχω θυρίδα στην τράπεζα.
Παμε να πούμε ένα τραγούδι που απογείωσε την καριέρα μου στο Ναδίρ
-Εσείς κυρία Δημητρίου θέλετε να κάνετε μια δήλωση;
-Βεβαίως και θα κάνω. Γιατί να μην κάνω; Όλοι κάνουνε... εγώ να μείνω αδήλωτη;
Επιτέλους ας με αφήσουν να έχω μια ήσυχη και προσωπική ζωή
Ολοι κάνουν λάθη. Κι εγώ, δεν είμαι ασφαλτη!
Εγώ δεν είμαι κολλητικό άτομο
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνοι που μπορούν να κάνουν διάσημη την Ελλάδα
Είμαι Αθηναία πολίτισσα

Τριαντάφυλλος:
Δεν ξέρω τι την πειράζει σε μένα... Σε τι διαφέρουμε, δηλαδή, με την Άντζελα;

Γιώργος Mαζωνάκης:
Δεν μπορώ να θυμηθώ τον αριθμό γυναικών που έχω πάει!...

Eλένη Δήμου:
H ηχογράφηση έγινε στο σπήλαιο των Πετραλώνων όπου βρέθηκε ο πρώτος εν ...ζωή σκελετός!

Ελένη Μενεγάκη
-Χριστος Ανεστη
-Επισης, επισης
Αυτοί γιατί παίζουν εκτός έδρας, δεν έχουν δικό τους γήπεδο;

Γιουλη Μπαρκα
Σας παρακαλω κυρια Στεφανιδου, δε θ'ανεχτω τετοιες βρωμολοχιες!

Δέσποινα Βανδή
Η Βίσση είναι τριάντα χρόνια στο τραγούδι και εγώ δεν είμαι ούτε τριάντα χρονών.

Αννα Βίσση
Με τις αντιγραφές περνάω από δύο διαθέσεις: από τη μια τρίβω τα χέρια μου και λέω "ουάου με μιμούνται" και από την άλλη λέω "τόσο χάλια είναι τα μαλλιά μου";
Η Δέσποινα Βανδή όσο μπορεί με μιμείται. Εύχομαι σύντομα να βρει τον εαυτό της.
Θέλω να φτιάξω μια καριέρα στο εξωτερικό. Nα επικοινωνώ με ανθρώπους που η υποδομή τους τούς βοηθάει να καταλάβουν όπερα.

Λάκης Λαζόπουλος
"Να, ας πούμε ο Νότης, που σε μια αφίσα κουβαλάει στους ώμους του τον πλανήτη. Μα είναι δυνατόν να επικοινωνήσεις με κάποιον που εκλαμβάνει τον εαυτό του ως μεταφορέα του πλανήτη;

Μάνος Χατζιδάκις:
Αλίκη μου, δεν μπορώ να σου γράψω τραγούδια, γιατί ακόμα πληρώνω ακριβά το "Νιάου νιάου βρε γατούλα".

Αλίκη Βουγιουκλάκη:
"Ναι, Μάνο μου, αλλά το πληρώθηκες και ακριβά".

Bάνα Mπάρμπα
Λέω τέρμα το ψυχοπλάκωμα, οι τέχνες σας και τα ψαξίματά σας κι όλα όσα μου έκαναν τη ζωή μαύρη τόσο καιρό κι ήθελα να γίνω μια σπυριάρα, μια πολύ καλή ηθοποιός που θα παίζει Tσέχοφ και Mπρεχτ. Tέλειωσε, σε όσους αρέσω.
Oι συνεντεύξεις που δίνω εστιάζονται στο σταριλίκι και στον κώλο μου. Tο είπα σε ένα δημοσιογράφο που με ρωτούσε για τα σχέδιά μου, την ώρα που είχα σηκωθεί και έφτιαχνα καφέ. Mε συγχωρείτε, κύριε, αλλά νομίζω πως περισσότερο σας ενδιαφέρει ο κώλος μου παρά τα σχέδιά μου.

Bίκυ Kουλιανού
*Πιο πολύ απευθύνομαι στον Xριστό. Xριστός και Θεός δεν είναι το ίδιο πράγμα. Έχει διαφορά. Eγώ προσεύχομαι αποκλειστικά στον Xριστό. Έτσι μου βγαίνει.

Ανδρέας Μικρούτσικος:
Το ότι η εκπομπή μου είναι πρώτη αποδεικνύει πως σόου τύπου Ρούλας έχουν κουράσει.

Ρούλα Κορομηλά:
Μου αρέσει που έχω γίνει μονάδα μέτρησης σε μια εποχή που είναι εύκολο να γίνεις σκέτο νούμερο.

Έφη Σαρρή:
Από τη Βίσση θα ήθελα να έχω τη χάρη που ’χει στην πίστα, από την Άντζελα τη λάμψη της, από την Καίτη θα ήθελα να έχω πει κάποια από τα τραγούδια της και από την Έφη… τον Γκαλιάνο.

Νίκος Βαμβακούλας
Πρεπει να συσταθει μια πενταμελης επιτροπη απο τρια ατομα
Διαιτητης: -Foul Βαμβακουλας (δειχνοντας τον εαυτο του): -You foul?
Μεσα στο γηπεδο: -Κυριε Βαμβακουλα, τι σας θυμιζουν αυτα τα δυχτια; -Αχ... θυμαμαι οταν ημουν μικρος, πηγενα για ψαρεμα με τον πατερα μου

Μανώλης Μαυρομμάτης
Οι παικτες του Αγιαξ εχουν στηθει στις τεσσερις γωνιες του κυκλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: