Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2007

Ανεκδοτάκια VI

Ένας ηλικιωμένος πάει στο γιατρό για να κάνει εξέταση σπέρματος. Αυτός του δίνει ένα βαζάκι και του λέει να το φέρει την άλλη μέρα με το δείγμα του σπέρματος. Ο γεράκος πάει την επόμενη μέρα στο γιατρό και του δίνει το βαζάκι άδειο.
Ο γιατρός τον ρωτάει τί έγινε και ο γεράκος αρχίζει να του εξηγεί:
Κοιτάξτε, γιατρέ μου... Στην αρχή, δοκίμασα με το δεξί μου χέρι, αλλά δεν έγινε τίποτα. Μετά δοκίμασα με το αριστερό μου χέρι, αλλά πάλι τίποτα. Μετά φώναξα τη γυναίκα μου, δοκίμασε κι αυτή με το δεξί της χέρι, τίποτα. Μετά δοκίμασε με το αριστερό της, τίποτα. Δοκίμασε βέβαια και με το στόμα της πρώτα με τη μασέλα, μετά χωρίς τη μασέλα αλλά μάταια. Δεν κατάφερε τίποτα. Τί να κάνουμε, φωνάζουμε την κόρη μας τη Βαγγελίτσα και δοκίμασε κι αυτή και με τα δυο χέρια και με το στόμα... αλλά πάλι τίποτα...
Τον διακόπτει ο γιατρός φανερά σοκαρισμένος:
Μα, καλά, φωνάξατε και την κόρη σας;
Και ο γέρος του απαντάει με φυσικότητα:
Ναι, γιατρέ μου αλλά ότι και να δοκιμάσαμε το βαζάκι δεν άνοιγε με τίποτα...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Είναι ένας παντρεμένος σ' ένα σουπερμάρκετ και ξαφνικά, έτσι στο άσχετο, τον χαιρετάει μια εντυπωσιακή ξανθιά!
- Γνωριζόμαστε; λέει αυτός.
- Νομίζω πως είσαι ο πατέρας ενός από τα παιδιά μου, απαντάει η ξανθιά.
- Θεέ μου! λέει εκείνος και θυμάται όλες τις φορές που απάτησε την γυναίκα του. Είσαι η στριπτιτζού από το μπάτσελορ νάιτ που το είχαμε κάνει στην πισίνα και μετά μου τις έβρεξες με το μαστίγιο;;

- ΟΧΙ! κάνει εκείνη σαστισμένη, είμαι η φιλόλογος του γιού σας!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πρωί πρωί, μπάτσος σταματάει κάποιον στην Κηφισίας.
- Καλημέρα, του λέει.
Και ο οδηγός:
- Ήτανε...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σε ένα εστιατόριο ο πελάτης λέει στο γκαρσόν:
- Σας παρακαλώ, μήπως μπορείτε να πάρετε το κοτόπουλο να το ψήσετε λιγάκι ακόμα?
- Γιατί, τι έχει?
- Μου τρώει τις πατάτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: