Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Βρετανικό χιούμορ

Dyslexic man walks into a bra

Doc, I can't stop singing the 'Green Green Grass of Home'. He said: 'That sounds like Tom Jones syndrome'. 'Is it common?'I asked. 'It's not unusual' he replied.

Η πεθερά μου έπεσε μέσα σε ένα πηγάδι ευχών. Φοβερό, ποτέ δεν πίστευα σε αυτά τα πράγματα!

There's two fish in a tank, and one says ''How do you drive this thing?'

«Ο ψυχίατρός μου λέει ότι είμαι παθολογικά εκδικητικός. Θα το δούμε αυτό!»

Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών του ΟΤΕ για να παραπονεθώ για κάποιον που μου κάνει συνέχεια ενοχλητικά τηλεφωνήματα. Η υπάλληλος είπε «Ωχ, όχι πάλι εσείς!»

Χθες κοιμήθηκα σαν κούτσουρο. Ξύπνησα στο τζάκι.

Ένας Έλληνας, ένας Γερμανός και ένας Ιταλός μπαίνουν σε ένα μπαρ. Ο μπάρμαν λέει: «Τι είναι αυτό, ανέκδοτο;»

Καθάρισα την αποθήκη με τη γυναίκα μου χτες. Αλλά τώρα δε μπορώ να βγάλω τις σκόνες και τις αράχνες από τα μαλλιά της.

Πήγα για δείπνο με τον Κασπάροφ (τον πρωταθλητή του σκακιού), και το τραπέζι είχε ασπρόμαυρο καρό τραπεζομάντιλο. Έκανε δυο ώρες να μου δώσει την αλατιέρα...

My phone will ring at 2 in the morning, and my wife'll look at me and go, ''Who's that calling at this time?' ''I don't know! If I knew that we wouldn't need the bloody phone!''

I said to this train driver ''I want to go to Paris". He said ''Eurostar?'' I said, ''I've been on telly but I'm no Dean Martin''.

Δοκίμασα να παίξω water polo, αλλά το άλογό μου πνίγηκε.

Ο γιατρός μου είπε: «Πήγαινε στο Bournemouth, κάνει καλό στη γρίπη», Πήγα, και πράγματι κόλλησα αμέσως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: